12/1/09

Puppy love og party!

Ja, jeg er litt treig med å poste, men det skjedde så mye i helgen at jeg ikke har rukket å blogge. Men på lørdag skulle jeg altså på hundefest! Dette fant sted på Norges varemesse på Lillestrøm og var veldig gøy.



Tenkte jeg skulle sjekke ut tilstanden på motefronten hos hunder, men det var ikke særlig kreativt. Det gikk mye i rosa for å si det sånn :)



Men de fleste firbeinte gikk uten klær....

 

 

Vi kjøpte noen små gensere og et dekke til våre små hunder, møtte noen kjente og ukjente....veldig søte ukjente :)








Ellers så vi litt på agillity og vandret målløst rundt. Vi meldte tilogmed hundene våre opp til å bli filmstjerner. Så nå får vi se om de ikke blir kjendiser....hehe.



Dagens outfit.

Senere på kvelden skulle jeg kræsje julebordet til samboeren min i dette outfittet ->





Stømpebukse - H&M
Kjole - Mango
Liten jakke - Mango
Smykke - Ukjent
Hatt - NeoTokyo
Veske - Zara

Ja, jeg bor i den strømpebuksa nå.

På vei til Annen etage møtte jeg på denne jenta som rocka minihatt too. Det er tydeligvis inn nå, så løp og kjøp (jeg sier det er inn).



Ellers litt bilder av folk som hadde en smule kul stil på fest



 

 

Så det var den lørdagen, men morro var det (ja, jeg dansa...huff og huff...men ingen tok bilder av det :))

Peaze out!



No comments:

Post a Comment