12/2/09

Lara Stone



Den halvt britiske, halvt nederlanske jenta Lara Stone er skikkelig i vinden for tiden. Hun er på coveret til desember utgaven av britiske Vogue med en fotoserie av Mario Testino (luve him) og et lite intervju.
Hun har rukket å bli 25, vært på rehab og startet en klubb med en venninne som heter "We hate men but we can't be gay club". Hun er også sikker på at menn hater henne, fordi hun finner ut en ting de virkelig ikke liker, og så gjør hun den tingen om og om igjen.

Selv om det alltids er gøy å irritere menn, må det jo bli litt kjedelig i lengden spør du meg, men ellers virker hun som ei kul jente. Hun er en av de få modellene med litt former og jeg synes hun ser helt fantastisk ut i denne billedserien.






Når jeg blir rik, SKAL jeg få meg en av disse kjolene asap!
Og siden jeg er i Lara Stone modus, poster jeg ligsågodt noen flere bilder av henne som jeg synes er fantastiske.


 
 
 






1 comment:

Anonymous said...

Hei Lena! Gøy å se bloggen din :-) Lara Stone er interessant ja, mange av bildene hennes er liksom kunstfoto synes jeg. Dessuten kan hun liksom være mange forskjellige roller.. Du vet hun skal gifte seg med David Walliams, fra Little Britain? Digger de jeg.. Ha en fin fredag :-)Ingeborg K Lothe

Post a Comment