11/26/09

Blogs I'm thankful for

Ble oppfordret av Bloglovin å skrive om hvilke blogger jeg er takknemlig for.

Which blogs are you thankful for?

In the spirit of Thanksgiving, let’s show our appreciation to the blogs we love. In the end of this week we’ll publish a list with the blogs most people are thankful for!


Så her er min liste:

13 årig jente fra usa som har en fantastisk moteblogg og veldig bra humor når hun skriver. Det er som om man leser en blogg av en mye eldre person til tider. Anbefales på det sterkeste!!

Sea of Shoes


Veldig fin moteblogg fra ei meget stilfull jente i usa. Man får følge med litt på livet hennes også som gjør det ekstra interessant å lese.

Alt du vet er feil

Dette er den mest geniale (jepp!) norske bloggen jeg har kommet over. Jeg ler en del av Style rookie, men denne er et mesterverk. Har ikke ledd så godt på lenge. Den er nok ikke ment til å være så sinnsykt morsom, men jeg digger bare måten denne jenta fra Molde skriver og videoblogger på.

Symphony of sound

Norsk blogg fra ei 17 år gammel jente. Veldig allright å lese med masse fine bilder. Rett og slett en koselig blogg som er et fryd for øyet :)

Så hvis du har en bloglovinkonto, kan du skrive om hvilke blogger du er takknemlig for. Det hadde vært veldig hyggelig for de bloggerne du digger å vite at de er satt pris på, don't cha think?

Which blogs are you thankful for?



No comments:

Post a Comment