11/23/09

Pieces Of Art

Nina Skarra

photo: pudder.org
 Jeg kan ikke ha en blogg om mote uten å nevne Nina Skarra. Hennes design og utrykk er helt fantastisk og jeg ser på de som små kunstverk. Jeg har hatt den ære av å prøve en del av keypieces'ene hennes fra vinterkolleksjonen 2009 og de er utrolig delige å ha på og man ser automatisk vakrere ut :)


Hun hadde sin første kolleksjon i 2008 og jeg synes de har blitt bedre og bedre (det er bare 3 da, men who cares, lissom).

Jeg må være hennes største fan og som meget interessert i mote og hvordan å sette samen klær på, er mitt største ønske å være henne for en dag. Bare for å plukke hjernen (ikke så creepy som det kanskje høres ut...)hennes for all den kunnskapen og kreativiteten hun har opparbeidet seg igjennom årene.

Jeg høres nok ut som den verste stalkeren ever, men det er ikke tilfellet :D

Det var bare helt sinnsykt å snubble inni butikken hennes på Eger. Der lyser den mest utrolige lange sorte kjolen jeg har sett i hele mitt liv (rl) og jeg fikk den samme følelsen som når jeg ble forelska for første gang. Tror faktisk det var da jeg virkelig bestemte meg for at jeg SKAL bli designer!!!

Men nok om min obsession over Skarra. Synes du skal sjekke det ut selv på www.ninaskarra.com . Det er verdt det!!


PS! Jeg SKAL gifte meg i kjolen hennes fra høst/vinterkolleksjonen 09 :)

Photo: pudder.org



No comments:

Post a Comment